داستان نویسی خلاق فارسی از شهروزبراری

بازنشر داستان نویسی خلاق فارسی

داستان نویسی خلاق فارسی از شهروزبراری

بازنشر داستان نویسی خلاق فارسی

داستان نویسی خلاق فارسی از شهروزبراری

رمان، آموزش نویسندگی،داستان کوتاه، داستان بلند، مقاله اموزشی

آخرین نظرات
  • 13 November 20، 04:50 - ناشناس
    عالی
  • 13 November 20، 04:49 - مژگان احمدی موقری
    مرسی .
نویسندگان

داستان های خانه داستان نو

Monday, 30 November 2020، 01:21 AM
در این سطح از مسابقات که هر دو هفته یک‌بار برگزار خواهد شد، محدودیتی برای ارسال داستان‌ها وجود ندارد، اما حداقل شش و حداکثر بیست داستان از میان داستان‌های ارسالی با اولویت زمان ارسال و نظر برگزارکنندگان مسابقه وارد رقابت می‌شوند و با رأی و نظر مستقیم مخاطبان، داستان برگزیده انتخاب خواهد شد.

- درصورتی که تعداد داستان‌های ارسالی و پذیرفته شده توسط برگزار کنندگان، بیش از تعداد مورد نظر برای یک دوره مسابقه باشد(بیست داستان)، این داستان‌ها در دوره‌های بعدی وارد بخش مسابقه خواهند شد.

- محدودیتی برای شرکت نویسندگان محترم در دوره‌های متوالی وجود ندارد.

- داستان برگزیده مخاطبان با رأی و نظر مستقیم مخاطبانی انتخاب خواهد شد که در فرصت مقرر (یک هفته) برای تمام داستان‌های بخش مسابقه نقد و نظر نوشته و امتیازشان (بین صفر تا سه) تا پایان وقت مقرر ذیل داستان ثبت شده باشد.

- در هر دوره، دو داستان که بیشترین امتیاز را از مخاطبان کسب نموده‌اند، به عنوان "داستان برگزیده مخاطبان" به رقابت‌های "سطح دوم یا داستان برگزیده خــانه داستــان نــو" راه پیدا می‌کنند.


- داستان‌های شرکت کننده بدون نام نویسنده مورد نقد و بررسی مخاطبان محترم قرار خواهند گرفت و نام نویسندگان بعد از پایان مسابقه اعلام خواهد شد.

سطح دوم یا (داستان برگزیده خــانه داستــان نــو):

بعد از برگزاری پنج دوره از مسابقات سطح اول، ده داستان برگزیده مخاطبان در این دوره‌ها، وارد رقابت در سطح دوم یا "داستان برگزیده خانه داستان نو" می‌شوند.

- داستان برگزیده خانه داستان نو، داستانی است که بیشترین امتیاز را از "منتــقدان خــانه داستـــان نــو" کسب نماید.

- منتقدان خانه داستان نو عبارتند از:
. جناب آقای ابراهیم نبوی، یا منتقد دیگری به انتخاب برگزارکنندگان
. مدیران خانه داستان نو: مانی حسین پور، سوسن بیات، آرش هامون
. و دو مخاطب همراه (مخاطبانی که در دوره های قبلی به نقد داستان‌های بخش مسابقه پرداخته‌اند) به انتخاب برگزار کنندگان مسابقه

- در هر دوره از مسابقات سطح دوم، سه داستان که بیشترین امتیاز را از منتقدان خانه داستان نو کسب نموده‌اند، به عنوان "داستان های برگزیده خــانه داستـان نــو" به رقابت‌های سطح سوم یا "داستان برگزیده منتقدان" راه پیدا می‌کنند.

- کلیه داستان‌های برگزیده مخاطبان، به رقابت در سطح دوم راه پیدا خواهند کرد و مانعی برای شرکت یک نویسنده با دو یا چند داستان در این سطح وجود ندارد.

سطح سوم یا (داستان برگزیده منتقدان):

بعد از برگزاری چهار دوره از مسابقات سطح دوم، دوازده داستان برگزیده خانه داستان نو در این دوره‌ها، وارد رقابت در سطح سوم یا "داستان برگزیده منتقدان" می‌شوند.

- خانه داستان نو تلاش خواهد کرد برای نقد و بررسی داستان‌های راه یافته به این بخش، درکنار جناب آقای ابراهیم نبوی از سایر نویسندگان و منتقدان حرفه‌ای نیز دعوت به عمل آورده و چهار داستان را طبق نظر این منتقدان به عنوان "داستان‌های برگزیده سال" معرفی نماید.

- کلیه داستان‌های برگزیده خانه داستان نو، به رقابت در سطح سوم راه پیدا خواهند کرد و مانعی برای شرکت یک نویسنده با دو یا چند داستان در این سطح وجود ندارد.


http://s2.picofile.com/file/7117131719/arrow_left.gifشش: برای شرکت درمسابقه داستان کوتاه می‌توانید متن داستان را با فونت فارسی، درقالب یک فایل با فرمت word و با مشخصات کامل نویسنده (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و...) به همراه عکس، به آدرس dastaneno.page@gmail.com ارسال نمایید.

http://s2.picofile.com/file/7117131719/arrow_left.gifهفت: اولین دوره مسابقات داستان کوتاه، هفته اول دی ماه ۱۳۹۲ برگزار و از ابتدای آذرماه ۱۳۹۲ داستان‌های ارسالی برای شرکت در مسابقه پذیرفته خواهند شد.

لطفاً برای ارسال داستان و شرکت در مسابقه داستان کوتاه، به موارد زیر دقت کنید:

یک: متن داستان را حتماً با فونت فارسی و در قالب یک فایل Word ارسال نمایید. (این فایل بایستی شامل "نام و نام خانوادگی نویسنده، اسم داستان، متن داستان و عکس نویسنده باشد)

دو: در هر ایمیل ارسالی، فقط متن یک داستان را قرار بدهید.

سه: عنوان ایمیل ارسالی را به صورت " نام داستان - نام نویسنده " تنظیم کنید.

در صورت رعایت نکات فوق روند بررسی داستان‌های ارسالی، با سرعت و دقت بیشتری قابل اجرا خواهد بود. همین طور داستان‌های برگزیده در سایت www.enabavi.com قرار خواهند گرفت.

http://abadani1.blogfa.com